Τι πρόβλημα υπήρχε με την ονομασία ΟΥΤ και άλλαξαν το όνομα της νότας σε ΝΤΟ;
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011
Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011
Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011
Απορία της ημέρας
Τι καημό είχε πια αυτό το βουνό να συναντήσει το Μωάθεμ; Αφού έβλεπε ότι ο άλλος δεν είχε όρεξη να πάει.
Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011
Απορία της ημέρας
Μάθαμε τελικά τι χρησιμεύει η κάτω παύλα στο νέο λογότυπο της Ν.Δ. ή απλώς το σκέτο Νέα Δημοκρατία ήταν πιασμένο;
Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011
Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011
1 χρόνος απορίες!
Σαν σήμερα άνοιξε τούτο δω το μπλογκάκι που στεγάζει τις απορίες μας! Χρόνια μας πολλά!
Και η επετειακή απορία της ημέρας:
Με τόσες βαφές που κυκλοφορούν στην αγορά, δεν είναι καιρός να σταματήσουμε να ευχόμαστε "μεγάλος να γίνεις με άσπρα μαλλιά" και να βάλουμε κανένα άλλο χρωματάκι;
Και η επετειακή απορία της ημέρας:
Με τόσες βαφές που κυκλοφορούν στην αγορά, δεν είναι καιρός να σταματήσουμε να ευχόμαστε "μεγάλος να γίνεις με άσπρα μαλλιά" και να βάλουμε κανένα άλλο χρωματάκι;
Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011
Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011
Απορία της ημέρας
Γιατί μόλις αράξουμε στον καναπέ θυμόμαστε όλα αυτά που έπρεπε να είχαμε πάρει μαζί μας πριν κάτσουμε;