Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Απορία της ημέρας


Σε τι στο καλό μοιάζει  αυτό



με αυτόν; 

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

Απορία της ημέρας

Τελικά το τέλος του κόσμου θα έρθει την 21 Δεκέμβρη ώρα Γκρίνουιτς; Ντάξ, χαλαρά εμείς στο ντάουν άντερ έχουμε κάτι ώρες παραπάνω από σας.

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Απορία της ημέρας

Απορία του @diama15
Η κούπα στην γεύση του καφε παίζει ρόλο ή μόνο εγω έχω την απορία;

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Απορία της ημέρας

Άτιμη pale ale, γιατί την επόμενη μέρα μου φέρνεις πονοκέφαλο;

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Απορία της ημέρας

Οι Simpsons γιατί είναι τόσο κίτρινοι;

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Απορία της ημέρας

Άραγε έπασχε ποτέ καμία γάτα από αϋπνίες;

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Απορία της ημέρας

Με τι κολλάνε τους φάρους στα αμερικάνικα αστυνομικά αυτοκίνητα και τους βάζουν και τους βγάζουν με τόση άνεση;

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Απορία της ημέρας

Γιατί οταν βγάζω τα φρύδια μου πάντα φταρνίζομαι ;

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Απορία της ημέρας

Το είχα ξεχάσει ότι έχω και τούτο εδώ το μπλογκ.. Μου το θύμισε η @vivakit σήμερα και η σημερινή απορία είναι αφιερωμένη σ' αυτήν!

Γιατί οι γάτες δεν μπορούν να φάνε το φαΐ τους από το μπολ τους, αλλά πρέπει να το πάρουν από εκεί και να το φάνε από το πάτωμα;

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Aπορία της ημέρας

Από @amphivia
Αφού η χθεσινή πίτσα αρέσει σε τόσους ανθρώπους, γιατί δεν πωλείται και στις πιτσαρίες;

Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Απορία της ημερας

Γιατί αν βάλουμε πρώτα τη μερέντα (νουτέλα) και μετά το βούτυρο στο ψωμί έχει διαφορετική γεύση από ότι αν βάλουμε πρώτα το βούτυρο και μετά τη μερέντα(νουτελα);

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Απορία της ημέρας

Όταν ένα σκουλήκι πεθαίνει, το τρώνε τα σκουλήκια;

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Απορία της ημέρας

Γιατί η πλειοψηφία των ταξιτζήδων είναι Ινδοί;

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Χωρίς Τάπερ

Φυσικά οι απορίες δεν πάνε πουθενά και τώρα με την ξενιτιά πολλαπλασιάζονται, αλλά για να μην μπερδεύουμε τα πράγματα, τα νέα της Αδελαΐδας και του Βούτυρου, θα τα βρίσκετε στο νέο μπλογκ,  Χωρίς Τάπερ.

Και φυσικά η Απορία της Ημέρας γιατί τις έχω παραμελήσει τελευταία.
Οι κοντές κάλτσες που δε φαίνονται από το παπούτσι, δεν έχουν φτάσει ακόμα σε αυτή την ήπειρο και αναγκάζομαι να τους βλέπω να κυκλοφορούν με την άσπρη κάλτσα μέχρι το γόνατο;