Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013
Απορία της ημέρας
Πιο πολύ κρύο έχει στον πλανήτη Hoth ή στο Winterfell?
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού