Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013
Απορία της ημέρας
Απορία της
@ThisQueenisDead:
Το μικρό σεμέν γιατί το λέμε σεμεδάκι και όχι σεμενάκι;
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού