Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010
Απορία της ημέρας
Τι άλλο να περιμένει κανείς από τους ανθρώπους;
1 σχόλιο:
Acro
25 Μαρτίου 2010 στις 3:48 π.μ.
Τι έμεινε;
Απάντηση
Διαγραφή
Απαντήσεις
Απάντηση
Προσθήκη σχολίου
Φόρτωση περισσότερων...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Τι έμεινε;
ΑπάντησηΔιαγραφή