Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010
Απορία της ημέρας
Υπάρχει κάποια χώρα που δε χρησιμοποιούνται κέρματα, αλλά όλα τα χρήματα είναι σε χαρτονομίσματα,ανεξαρτήτως αξίας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου