Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010
Απορία της ημέρας
Σε συνέχεια της απορίας για τα καπελάκια των καθολικών:
Αυτή η μλκία που φοράνε στο κεφάλι οι νοσοκόμες (καπέλο δεν το λες) σε τι χρησιμεύει;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου