Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010
Απορία της ημέρας
Κανονικά δε θα έπρεπε "τα αβγά και τα πασχάλια" να μπορούμε να τα χάσουμε μόνο την περίοδο του Πάσχα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου