Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010
Απορία της ημέρας
Δε θα έπρεπε το κλιματιστικό εφόσον το βάζω στου 30 βαθμούς να βγάζει ζεστό αέρα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου