Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010
Απορία της ημέρας
Αφού μια σταλιά είναι το βατράχι, γιατί τρώμε μόνο τα πόδια του και όχι και το υπόλοιπο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου