Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Παρασκευή 29 Απριλίου 2011
Απορία της ημέρας
Αυτοί που λένε "I rest my case" ενοούν ότι άφησαν κάπου τη θήκη τους να ξεκουραστεί;
Τετάρτη 6 Απριλίου 2011
Απορία της ημέρας
Λογικά όταν μας τρώει το αυτί μας, το χέρι μας, το πόδι κλπ δε θα έπρεπε να αδυνατίζουμε λίγο;
Δευτέρα 4 Απριλίου 2011
Απορία της ημέρας
Τι είναι τα πρέκια;
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού