Απορία της Ημέρας
Καθε μέρα έχω και μια απορία... Αλλά είναι μερικές μέρες που ξεχνάω να τις γράψω εδώ.
Παρασκευή 29 Απριλίου 2011
Απορία της ημέρας
Αυτοί που λένε "I rest my case" ενοούν ότι άφησαν κάπου τη θήκη τους να ξεκουραστεί;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου